14.8.2023


Naše reprezentace

Jistě se Vám v hlavě vybaví nějaké známe značky, které znáte, věříte jim a klidně byste si u nich koupili nějaký produkt, protože víte, že svůj účel bude splňovat. Právě takovou známost a důvěru bychom měli vytvářet u své značky hned od začátku, protože postupně může růst a s ní i naše příjmy. Jestliže máme ve svém oboru konkurenci, tak bychom měli dělat něco jinak či lépe, aby měli lidé důvod využívat našich služeb. Lidi může také potěšit nějaký dárek či sleva do začátku, čímž se dá nahnat dost lidí a díky tomu, že se z řady z nich stanou pravidelní klienti, tak se to vyplatí i finančně.

Pepsi Cola

Nemůžeme však zapomínat ani na tyto stávající klienty, kterým by se také nelíbilo, že výhody mají pouze nově přicházející. Měli bychom mít také zmapované, kdo je naše cílová skupina a pro ni tvořit obsah i reklamy, kde bychom měli mít jistou myšlenku a cíl, protože nemá smysl tvrdit každý týden něco jiného. Hodí se, když se s námi můžou zákazníci či zájemci o naše služby kdykoliv spojit a klidně si v případě potřeby sjednat osobní schůzku.

Web

Internetové stránky jsou místem, kde je právě potřeba na sebe nechat kontakt. Je na místě mít ho v různých podobách, aby nám lidé mohli napsat, i když ve firmě nikdo není. Navíc internetové stránky jsou skvělé pro představení naší firmy a získání nových zákazníků. Když však spustíme své nové a klidně hezky zpracované stránky, tak je dost možné, že jejich návštěvnost nebude nijak slavná.

nápis vyhledávání

Je totiž potřeba jít naproti požadavkům vyhledávačům. Jak zjistím, zda je můj web pro vyhledávače relevantní? Stačí si zaplatit službu SEO audit a ta už prozradí, co všechno bychom měli zlepšit. Také je známo, že v každém případě pomáhá tvorba kvalitního obsahu, takže na svých stránkách můžeme mít část pojmenovanou jako blog či články a zde pro své klienty tvořit texty s obrázky. Jistě při tom oceníte analýzu klíčových slov, které sem zakomponujeme a vyhledávače je tak budou doporučovat o dost více.