7.6.2019

Mnoho lidí to již poznalo a zažilo, mnoho lidí to teprve zažije. Řeč je o zjištění, že kufr se všemi věcmi nedorazil do cílové destinace. To můžete zjistit velmi snadno, a to například neúměrně dlouhým čekáním na výdeji zavazadel. Když u pásu čekáte opravdu dlouho, nikdo nikde, a přesto se nemůžete svého kufru dočkat, bude někde problém. V takovém případě oceníte soupis rad ohledně ztraceného zavazadla, část třetí claimcloud.cz, díky kterému nebudete podléhat panice. V kostce je však možná pravidla sepsat do těchto několika bodů:Ruch na mezinárodním letišti

  1. Jako první byste se měli ozvat a svou ztrátu někam nahlásit. Myslete na to, že aerolinka bude mít po nahlášení celých 21 dní na to, aby vaše věci dopravila na místo, které si určíte. Na druhou stranu, pokud plánujete dovolenou třeba na dva týdny, ocitáte se rázem v naprosto nejisté situaci, protože nemáte žádné své věci, a přesto musíte nějakým způsobem prožít svou dovolenou.
  2. Nahlášení probíhá u přepážky, která může mít názvy, jako například Claim Baggage, Baggage handling desk nebo třeba Baggage service. Právě sem přijdete, vyplníte formulář, který nese název Property Irregularity Report, ve zkratce PIR.
  3. Za ztracené zavazadlo můžete získat až cca 1 220 EUR, které jsou ekvivalentem 1 000 SDR, což je jednotná měnová a účetní jednotka. Ta se používá v rámci Mezinárodního měnového fondu. Tato částka je však maximální, což znamená, že ji získáte pouze v naprosto ideálním případě, tedy šance je velmi mizivá.

Typické kabinové zavazadlo
Existuje mnoho nástrah, na b můžete při svém honu za kompenzací nebo alespoň za svým kufrem narazit. Je proto výhodné vědět, kdo vám může pomoci, pokud narazíte na silný odpor aerolinky. Abyste si tedy nemuseli dělat starosti s řešením této záležitosti, bude pro vás výhodné využít službu Claim Cloud, díky které budete mít větší šanci na získání svých věcí nebo v horším případě kompenzace.